Multiplayer? Czego możemy się spodziewać w A17?

Tynan Sylvester, założyciel Ludeon Studios i twórca RimWorld, na Twitterze zaspojlerował zawartość A17 i wyjawił swoje plany co do trybu multiplayer.

Wygląda na to, że Alfa 17 będzie bug bashem [poprawką błędów zgłaszanych przez graczy – przyp. red.] oraz poprawą całej struktury. Zamysł jest taki, żeby wszystko uporządkować, dopiero wtedy dodamy więcej.

Czyli niestety – nic specjalnego.

Jeden z graczy o nicku Ornias zwrócił się do Tynana z pytaniem o tryb multiplayer. W końcu fajnie byłoby zagrać ze swoimi znajomymi. Ten odpowiedział:

Obawiam się, że trybu multiplayer nie widać na horyzoncie.
[FYI – for your information – dla Twojej wiadomości]

Ornias:
Czy to jest coraz trudniejsze do zaimplementowania, czy to po prostu mit powielany przez negatywnie do tego nastawionych?

Tynan:
Wszystko staje się coraz trudniejsze. Ale naprawa poszczególnych części gry z jednoczesnym dodawaniem nowych jest jeszcze trudniejsza. W sumie to i to.

Co ciekawe, Tynan nigdzie oficjalnie nie zanegował zaistnienia trybu multiplayer. Owszem – byłoby to trudne, ale nie niemożliwe.

Osobiście wydaje mi się, że multiplayer byłby pod koniec alfy, bety, rozpoczynałby nową erę w Rimie. Wciąż jest mnóstwo rzeczy, które tylko czekają na dodanie – a widać to w licznych modyfikacjach i w tym, że mamy dopiero szesnastą wersję alfy, która notabene zawiera tyle godzin gry, że wiele gier wydawanych w trybie early access mogłoby pozazdrościć.

Źródło:
Twitter